Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T21:42:06+01:00
1.wyjazd
2.dotarcie na miejsce(wlochy,rzym)
3.pobyt i zwiedzanie placu sw.piotra
4.audiencja u papieza
5.msza w kaplicy sykstynskiej
6.czas na zakup pamiatek
7.odpoczynek i zjedzenie posilu
8.dalsze zwiedzanie w tym koloseum i inne zabytki
9.powrot do autokaru
4 4 4
2009-11-04T21:45:30+01:00
PLAN WYCIECZYKI JEDNODNIOWEJ DO MONACHIUM W DNIU 14.11.2009

godz. 01.45 - zbiórka na Rynku w Zgorzelcu
godz. 02.00 - wyjazd autokarem do Monachium
godz. 07.00 - przyjazd do Monachium
godz. 07.30 - zwiedzanie Rynku w Monachium
godz. 10.00 - Czas wolny na Rynku
godz. 12.00 - Zwiedzanie stadionu drużyny "Bayern Monachium"
godz. 13.30 - czas wolny na stadionie ( okazja do kupienie pamiątek)
godz. 14.00 - Zwiedzanie Muzeum II Wojny Światowej
godz. 15.30 - Czas wolny (obiad, zakup pamiątek)
godz. 16.45 - zbiórka na Rynku w Monachium
godz. 17.00 - Wyjazd z Monachium do Zgorzelca
godz. 22.30 - Przyjazd do Polski
8 3 8
2009-11-04T21:47:42+01:00
7.00 - Wyjazd z Ostrołęki
9.45 - zakwaterowanie się w "Wesołej Przystani"
10.30 - śniadanie
11.00 - wyjście na Stare Miasto ,czas wolny
13.00 - Muzeum Azji i Pacyfiku: zwiedzanie i krótki film zapoznawczy
14.30 - obiad w McDonaldzie, czas wolny
16.00 - powrót do autokaru
16.15 - czas wolny w Arkadii
18.00 - przejazd autokarem pod teatr "Roma"
18.30 - spektakl pt."Romo i Julia"
21.30 - powrót do Ostrołęki
24.00 - przewidywalny czas na dotarcie do Ostrołęki



4 3 4