Odpowiedzi

2010-04-14T22:33:54+02:00
Film pt. ,,Katyń'' warto obejrzeć ponieważ on pokazuje kawałek historii polski. Można wtedy sparwdzić co naprawdę stało się 70 lat temu, może być bardzo ciekawy.
xDD ^^
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T22:39:10+02:00
Mysle ze to o takie argumenty chodzi ...
1 Film ten pokazuje nam jak prawdopodobnie wygladaly momenty w tamtym okresie
2 Wiemy co przyzywaly rodziny i bliscy osob ktore zginely tam .
3 Kazdy Polak powinien znac historie zwiazana z Polska .