Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T22:35:49+02:00
Mały Książę" to baśń poetycka. Tradycyjny bohater baśniowy jest tu ukazany w innym oświetleniu, utwór jest napisany pięknym, poetyckim językiem i ma charakter moralistyczny. Prawdy moralne zostały wyrażone poprzez przypowieści.Utwór jest podzielony na rozdziały rytmizujące tekst (tekst jest połączony z rysunkami). "Mały Książę" to ucieczka o trudnej współczesności w krainę prostych prawd moralnych.Narrator jest lotnikiem, miał wypadek na Saharze, naprawia swój samolot. Lubi dzieci, rysuje proste schematyczne rysunki, a ponieważ ma świeżą, dziecięcą wyobraźnię, poznał Małego Księcia i został jego przyjacielem.
12 2 12
2010-04-14T22:46:03+02:00
A). postacie fantastyczne, nauka, morał, elementy fantastyczne, czas akcji nieokreślony, miejsce nieokreślone, uosobione zwierzęta
b).nieskomplikowana fabuła, morał, słabo rozbudowany świat przedstawiony
c). sens, cel życia, kwestie dobra i zła, życie jako droga, tajemnica związana ze śmiercią
9 4 9