Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T22:45:45+02:00
Według mnie solidarność to wspólnota działania, działająć wspólnie solidarnei w grupie kierujemy się jakimś wspólnym interesem.


pozdr i liczę na naj:)
2010-04-14T22:50:24+02:00
Solidarność to związek pomiędzy ludźmi,który polega na popieraniu, wspieraniu, jednoczeniu i biskości pomiędzy nimi.
W dzisiejszych czasach możemy zaobserwować solidaryzowanie się krajów (np. Europy) z Polską.