Odpowiedzi

2010-04-14T22:56:29+02:00
13,5 należy pododawać minuty lekcji i przerw a następnie dodac je do godziny 8;00
2010-04-14T22:57:19+02:00
(45 x 6) + 10 +10 +10 + 15 + 15 = 270 + 30 + 30 = 330 = 6,30
Jaś spędził w szkole 6h i 30min.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Zuma
  • Rozwiązujący
2010-04-14T22:57:43+02:00
45+10+45+10+45+10+45+15+45+15+45=330
330:60 (no bo na godziny trzeba zamienić) = 5,5 = 5 godzin 30 minut (bo ułamek dziesiętny)
8.00
+5.30
13.30

odp. Jaś kończy lekcje o godzinie 13.30