Odpowiedzi

2010-04-14T22:57:27+02:00
Bo komórki żeby mogły funkcjonować i produkować energię potrzebują stałego dostarczania do nich tlenu, bez tlenu nie mogły by działać i uległy by zniszczeniu.
2010-04-14T22:57:53+02:00
Oddychanie dotlenia nasze komórki które pobudza je do działania dzięki temu funkcjonujemy
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T22:58:42+02:00
Dzięki oddychaniu każda komórka naszego organizmu otrzymuje bogaty w składniki odżywcze tlen, niezbędny do normalnego funkcjonowania naszego organizmu (np. bez tlenu ustałaby praca naszego serca).
1 5 1