Odpowiedzi

2009-11-04T21:48:08+01:00
A) 0,5% to 2|*2
1%to4|*100
100%to 400

b)1,5% to 12|/3
0,5% to 4|*200
100% to 800

c) 0,2% to 4|*5
1% to 20|*100
100% to 2000
d) 2,5% to 3|*40
100% to 120

PS zadanie od luki.... ostatni przykład jest źle, ponieważ 6*20 to 120, a nie 150 xD
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T21:50:13+01:00
A) 0,5%=2
1%=4
100%=400

b)1,5%=12
0,5%=4
1%=8
100%=800

c)0,2%=4
1%=20
100%=2000

d)2,5%=3
5%=6
100%=150

jakby sie nauczyciel pytal to sprowadzasz do liczby ktora mnozy sie przez 100 i dzielisz przez liczbe przez 100%
np. 2,5% sprowadzasz do 5% bo jest ci najlatwiej i dzielisz 100 na 5.
2009-11-04T21:50:26+01:00
A) 0,5% × x = 2
x= 2 ÷ ½
x= 4

b) 1,5% × x=12
x= 12 ÷ 3/2
x= 13

c) 0,2% × x=4
x= 4 ÷ 1/5 (jedna piąta)
x= 20

d) 2,5% × x= 3
x= 3 ÷ ¼
x= 12