Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Zuma
  • Rozwiązujący
2010-04-14T23:13:55+02:00
24.00 - 21.32 = 2.28
2.28 + 10.25 = 12.53

odp: Jesteś w podróży 12 godzin i 53 minuty.
1 5 1
2010-04-14T23:13:57+02:00
Jedziesz pociągiem osobowym z Koźlej Bródki do Pacanowa. Wyjeżdżasz o godz. 21.32, a do Pacanowa przyjeżdżasz następnego dnia o godz. 10.25. Jak długo jesteś w podróży ?

24.00-21.32=2h28min
2.28+10.25=12godzin 53 min

odp podróż trwa 12godzin 53 min

pozdr i liczę na naj :)
1 5 1
2010-04-14T23:55:49+02:00
24.00 - 21.32 = 2 h 28 min
2.28 + 10.25 = 12 h 53 min

odp.: 12 h 53 min
1 5 1