Zad 1 strona 68.
Podkreśl w poniższych zdaniach prawdziwe informacje.

Procesy krasowe zachodzą w wapieniach/granicie.
Termin "krasowienie" oznacza nadbudowywanie/rozpuszczanie skał.
Głównym czynnikiem niszczącym skały w procesach krasowych jest woda zawierająca dwutlenek azotu/dwutlenek węgla.
Najintensywniej zjawiska krasowe przebiegają w klimacie równikowym/umiarkowanym.
Rozwiążcie mi ; ]]

2

Odpowiedzi

2010-04-14T23:23:02+02:00
Wapieniach
rozpuszczanie skał
dwutlenek węgla
klimacie równikowym
65 4 65
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T23:46:28+02:00
Procesy krasowe zachodzą w wapieniach.
Termin "krasowienie" oznacza rozpuszczanie skał.
Głównym czynnikiem niszczącym skały w procesach krasowych jest woda zawierająca dwutlenek węgla.
Najintensywniej zjawiska krasowe przebiegają w klimacie równikowym.
42 4 42