Odpowiedzi

2010-04-14T23:41:51+02:00
` Taka osoba powinna być :

- szczera
-odważna
- pomysłowa
- sprawiedliwa
-wspaniolomyślna
- dzielna
-szczera wobec seniora
- powinna pomagać słabszym
- gotowa do walki w obronie ojczyzny .<3

mozesz z tym poukładać zdanie . <3
Mam nadzieje , ze pomogłam chociaz trochę .,
150 1 150
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-14T23:49:50+02:00
Moim zdaniem Karol Wojtyla zasługuje na miano współczesnego rycerza !
Byl czlowiekiem o wielkim sercu .Cale swoje zycie walczyl o Pokoj, by zjednoczyc wszystkich ludzi bez wzedu na ich pochodzenie,religie i kolor skory.
Po kilkukrotnych nieudanych probach zamachu na jego zycie ,nie zaniechal swoich podrozy i kontaktu z ludzmi.Nie obawial sie smierci ... a wrecz przeciwnie okazal calemu Swiatu najpiekniejsza ludzka cnote - jaka jest przebaczanie!
Karol Wojtyla bym niebywalym czlowiekiem. Byl odwazny,waleczny,sprawiedliwy i kochal wszystkich jednakowo ! Pamiec o tym wielkim wspolczesnym rycerzu bedzie wiecznie zywa,z pokolenia na pokolenie....
63 4 63
naprawde wspułczesna osoba