Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-15T00:33:00+02:00
Boleslaw Limanowski -żył 100lat
Sidney Webb-żył 88lat
Fryderyk Sorge-żył 78lat
Natalia Gąsiorowska-żyła 83lat
Fryderyk Engels-żył 75lat
Wiera Figner-żył 90lat
Feliks Kon-żył 75lat
Karol Kautsky-żył 84lat
August Blanqui-żył 76lat
1 5 1
2010-04-15T00:38:42+02:00
Boleslaw Limanowski 100 lat,Sidney Webb 88 lat,Fryderyk Sorge 78 lat,Natalia Gąsiorowska 83 lata
Fryderyk Engels 75 lat,Wiera Figner90 lat, Feliks Kon 77 lat,Karol Kautsky 84 lata,August Blanqui 76 lat.
1 1 1