Odpowiedzi

2010-04-15T07:42:33+02:00
12/5=2,4
p1=1/2*12*4
p1=24cm2
p2=1/2 4,8*4
p2=9,6cm2

p1-p2=pole zacieniowanej figury
24-9,6=14,4cm2


14a=1400m2
a-100
b-60
c-70

1400=½ah
1400=½×70h
h=1400:35
h=40
marek stoi w odległości 40 m od ulicy
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T07:48:30+02:00
3. jeden odcinek ma 2,4
wysokość każdego trojkata to 4
P1=a*h/2=2*2,4*4/2=19,2/2=9,6
P2=a*h/2=2,4*4/2=9,6/2=4,8
P1+P2=9,6+4,8=14,4 - to jest pole zacieniowanej figury

4. 100+60=160
cały obwod ma 230 wiec od 230 odejmuje to co jest napisane zeby wiedziec ile metrow przy ulicy 230-160=70
1a=100m2
14a=1400m2
P=a*h/2
P=1400m2
1400m2=70*h/2
2800=70h - pomnozylem razy 2 zeby zlikwidowac 2 w mianowniku
h=40m
Odp:Pan Marek stoi 40m od ulicy.

Licze na naj.