Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-04-15T07:15:44+02:00
Czyli za pomocą równania to znaczy
x-y+z=x+y-z/+y
x+z=x+2y-z/-z
x+2z=x+2y/-x
2z=2y
1z=1y
czyli x y z to są te same liczby możesz przyjąc że x to jaka chcesz i kazda inna to ta sama
czyli jeśni x to 2 y to 2 z to 2
to znaczy (2)i(2)
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T07:17:18+02:00
X=5
y-4
z=-8

x-y+z
5-(-4)+(-8)= 5+4-8= 1

-x+y-z
-5+(-4)-(-8) = -9+8= -1

9 4 9