Odpowiedzi

2009-11-04T21:56:25+01:00
Chyba chodzi o to że pomagał potrzebującym, biednym, chorym, przebaczał grzesznikom, nie zwracał uwagi na rasę lub wiarę człowieka
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T22:06:45+01:00
Jan Paweł 2 kierował się tym przykazaniem w sposób:
- każdego miłował
- nie traktował gorzej ludzi o innej rasie
- pomagał ludziom
- w każdym widział bliźniego
- dla każdego zawsze znalazł czas
- potrafił pocieszyć każdego , kto miał jakiś problem
- był otwartym człowiekiem
1 3 1