Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T21:59:29+01:00
Wystarczy pod y podstawić zero

0= 5/3x -⅙
⅙= 5/3x
1/10=x
----------------------------------------------------------------------
Jedno zrobione powyżej. A=(1/10,0) Przecięcie z osią y

y= 5/3*0 -⅙
y=-⅙

B=(0,-⅙) A to z osią x

Ponieważ jest to funkcja liniowa ma tylko po 1 punkcie przecięcia z osią x i y
34 3 34
2009-11-04T21:59:44+01:00
A)0= 5/3x -⅙
-5/3x= -⅙
x=-1/6*(-3/5)
x=1/10
b)F(0)=5/3*0-1/6=-1/6
z osią OX(1/10,0)
z osią OY(0,-1/6)
19 3 19
2009-11-04T22:01:25+01:00
Y=⁵/₃x-⅙ a=⁵/₃ b=-¹/₆ MZ=-b:a=¹/₆:⁵/₃=¹/₆׳/₅=0,1 b]współrzędne punktu przecięcia z osią ox=[0,1, 0] z osią oy=[0,-¹/₆]
16 3 16