Odpowiedzi

2010-04-15T09:32:14+02:00
1500-100%
x-108%
x=1500*108:100=1620

Odp: Po dwóch latach na koncie Moniki będzie 1620 złotych.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T09:47:01+02:00
1rok =4 kwartały
2 lata=8 kwartałów
4% na rok=1% co kwartał

I 1500*1%=15+1500=1515
II 1515*1%=15,15+1515=1530,15
III 1530,15*1%=15,30+1530,15=1545,45
IV 1545,45*1%=15,45+1545,45=1560,90
V 1560,90*1%=15,61+1560,90=1576,51
VI 1576,51*1%=15,77+1592,28
VII 1592,28*1%=15,92+1592,28=1608,20
VIII 1608,20*1%=16,08+1608,20=1624,28
ODP.Na koncie Moniki po dwóch latach będzie 1624,28 zł.
1 5 1