Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T10:23:12+02:00
Dnia 10 kwietnia br. na lotnisku w Smoleńsku rozbił się samolot z parą prezydencką i elitą polskiej polityki na pokładzie. Zginęło 96 osób. Od soboty (10 kwietnia) do niedzieli (18 kwietnia) w Polsce jest żałoba narodowa. Ta tragedia wstrząsneła całym światem, nie tylko polakami, choć to my straciliśmy nie tylko prezydenta ale człowieka który był wielki patryjotą i pragnął aby młodzież pamiętałą o swojej ojczyźnie i jej historii. Wszyscy którzy wyśmiewali się z głowy naszego państwa muszą czuć się teraz głupio.
21 4 21
2010-04-15T10:25:27+02:00
Samolot w którym była elita polskiego rządu rozbił się 10 km od katyńia w miejscowości smoleńsk w rosji.
Wszyskie osoby czyli 96 zgineło na miejscu.
Wraz z parą prezydenską zgineli też najblisi współpracownicy prezydenta rzeczy pospolitej polskiej.
Ta wielka tragedia połączyla dwa wcześniej wrogie narody rosję i polskie.
Żałobę ogłoszono w prawie wszyskich krajach europy
i nie tylko np brazylię.
Wszyscy zadajemy sobie pytanie jak to śie moglo zdarzyc w czasie pokoju.
W tych dniach żałoby nawet poloitycy zarzegnali sporów.
Milony ludzipszed palacem prezydenskim czeka żeby złożycz hołd parze prezydenskienckiej .
Lecz w tym tródnym okresie nie obyło się bez sporów.
Gdzie bedą pochowana para prezydencka .
95 1 95