Odpowiedzi

2010-04-15T15:04:29+02:00
Ponieważ cisnienie które panuje w tobie jest identyczne jak na zewnątrz przez co nie miażdży cię
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T15:27:46+02:00
Ciśnienie atmosferyczne nie miażdży naszego ciała ponieważ siła wynikająca z oddziaływania ciśnienia atmosferycznego na zewnątrz ciała jest równoważona przez:
1. siłę pochodzącą od ciśnienia powietrza wypełniającego nasz układ oddechowy
2. siłę pochodzącą od ciśnienia płynów ustrojowych w komórkach
3. siłę pochodzącą od ciśnienia krwi w naczyniach krwionośnych
2 5 2