1) 1000 mililitrów ile to kilometrów ?

2) 100 mililitrów ile to kilometrów?

3) 100000000 miligramów ile to tony?

4) 1 dekagram ile to gramów?

5) 2 całe i jedna czwarta tony ile to kilogramów?

6) 10 całych i jedna piąta dekagrama ile to grama?

7) 75 kilogramów ile to tony?

8) 27 grama ile to dekagrama?

9) 8,2 dekagrama ile to kilograma?

2

Odpowiedzi

2009-11-04T22:09:52+01:00
1) To dwie różne jednostki
2) To dwie różne jednostki
3)0,1 tony
4)10g
5)2250kg
6)102g
7)0,075 tony
8)2,7dag
9)0,082kg
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T22:10:42+01:00
1) 1000 mililitrów=100
2) 100 mililitrów=10
3) 100000000 miligramów=1000000000000
1 dekagram=1000
2 całe i jedna czwarta tony= dwie czwarte
10 całych i jedna piąta dekagram= jedna dziesiota
75 kilogramów=750
27 grama ile to dekagrama=0,27
8,2 dekagrama8,2020..