Proszę o przetłumaczenie mi na język polski :)

No way!
I can't belive it!
Really?It can't be true
I don't know what to say!
I'm (so)shocked

I'm so worried
I'm so scared
I'mterridied
I've never been so frightened in my life

What's wrong?
What's the metter?
What's happened?
Don't be silly/scared
don't worry/ panic
tahe it easy

it's not the end of the world
everything will be all right
I'msure there's nothing to worry about
there's probably a simple explanation

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T13:00:07+02:00
No way! - Nie ma mowy!
I can't belive it! - Nie mogę w to uwierzyć!
Really?It can't be true - Naprawdę? To nie może być prawda.
I don't know what to say! - Nie wiem co powiedzieć!
I'm (so)shocked - Jestem zszokowany.

I'm so worried - Jestem zmartwiony.
I'm so scared - Jestem przestraszony/Boję się.
I'mterridied - ???
I've never been so frightened in my life - Nigdy się tak nie bałem w moim życiu.

What's wrong? - Coś nie tak?
What's the metter? - Jakie to ma znaczenie?
What's happened? - Co się stało?
Don't be silly/scared - Nie bądź głupi/Nie bój się.
don't worry/ panic - Bez obaw/Bez paniki.
take it easy - Tylko spokojnie/ Uspokój się.

it's not the end of the world - To nie koniec świata.
everything will be all right - Wszystko będzie w porządku.
I'm sure there's nothing to worry about - Jestem pewny, że nie ma się o co obawiać.
there's probably a simple explanation - To prawdopodobnie proste wyjaśnienie.

Mam nadzieję, że pomogłem.
Mile widziane NAJ.
Pozdrawiam dziaaq1994
1 5 1
2010-04-15T13:03:21+02:00
Nie ma mowy!
Nie mogę w to uwierzyć.
Naprawdę? to nie może być prawdziwe
Nie wiem co powiedzieć!
Jestem (tak) wstrząśnięty

Tak się martwię
Taki jestem wystraszony
( tu nie wiem , bo chyba zle jest napisane)
Nigdy nie byłem tak przerażony w swoim życiu

Co jest?
O co chodzi? ( tam ma być raczej matter a nie metter)
Co zdarzy się?
Nie jestem głupi/ wystraszony
Nie zły / spanikowany
nie przemęczaj się

to jeszcze nie koniec świata
wszystko będzie dobrze
jestem pewny nie ma powodu do zmartwienia
jest prawdopodobnie proste wyjaśnienie