Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T13:03:26+02:00
Kiedy jestem smutna próbuje nie myśleć o tym co mnie dręczy. W takich chwilach na pewno nie mogę się nudzić, bo wtedy jeszcze bardziej pogrążam się w rozważaniach o cierpieniu. Zazwyczaj umawiam się z przyjaciółmi, zapraszam kogoś do siebie. Robię coś co pozwoli mi zapomnieć o smutku, sprawiam sobie różne przyjemności np. idę z kimś na lody, do kina.
1 5 1
2010-04-15T13:03:37+02:00
Kiedy mi smutno, zawsze gdy się źle czuję mogę liczyć na moją przyjaciółkę. Nigdy nie było tak że mnie odzrzucila czy obgadała.(nie wiem czy "obgadala" to poprawny zwrot)
2010-04-15T13:14:31+02:00
Jest mi smutno kiedy nikt mnie nie rozumie, kiedy koledzy w szkole mnie ignoruja , kiedy nikt mnie nie słucha.