Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T13:03:47+02:00
1.
a=√2
b=1
c²=(√2)²+1²
c²=2+1
c²=3
c=√3

2.
a=√3
b=1
c²=(√3)²+1²
c²=3+1
c²=4
c=2

3.
a=√4
b=1
c²=(√4)²+1²
c²=4+1
c²=5
c=√5

4.
a=√5
b=1
c²=(√5)²+1²
c²=5+1
c²=6
c=√6
2 5 2
2010-04-15T13:09:20+02:00
1. 2w pierwiastku kwadrat + 1 kwadrat=c kwadrat
2+1=c kwadrat
c kwadrat = 3
c = 3 w pierwiastku

2. 3 w pierwiastku kwadrat +1=c kwadrat
3+1=c kwadrat
c kwadrat = 4
c= 4 w pierwiastku = 2

3. 4 wpierwiastku kwadrat +1=c kwadrat
4+1=c kwadrat
c kwadrat = 5
c = 5 w pierwiastku

4. 5w pierwiast kukwadrat +1=ckwadrat
5+1=c kwadrat
c kwadrat= 6
c= 6 w pierwiastku =2 pierwiastki z 3