Odpowiedzi

2009-11-04T22:11:06+01:00
B) 29 dni
Zobacz w kalendarzu, co 4 lata jest 29 ;P
Co drugi parzysty rok luty ma 29 dni.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T22:12:16+01:00
Odp. b, ponieważ był to rok przestępny, który ma 29 dni. Rok przestępny można sprawdzić kiedy był, jeżeli ten rok np 1952 dzieli się na 4, a zasada podzielności na 4 jest taka, że jeśli 2 ostatnie cyfry dzielą się na 4 to liczba jest podzielna. W tym przypadku 52 dzieli się na 4 i jest to 13.
1 5 1
2009-11-04T22:12:32+01:00
Odpowiedż (B)29 w kalendarzu co 4 lata jest 29