Narysój trzy proste przecinające się w punkcie O. Na każdej z powstałych półprostych zaznacz jeden z punktów:A B C D E i F.Zmierz kąty AOB, BOC, COD, DOE, EOF, AOC i AOE.Zaznacz je łukami i zapisz ich miary.

To zadanie mam na poniedziałek

pomorze ktoś prosze

2

Odpowiedzi

2010-04-15T14:31:11+02:00
To są miary kątów
AOB-50cm
BOC-40cm
COD-90cm
DOE-47cm
EOF-45cm
AOC-90cm
AOE-128cm

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T14:48:51+02:00
45cm- EOF
90cm- AOC
128cm- AOE
50cm- AOB
40cm- BOC
90cm- COD Mäm nadzieję, że döbrze :)
47cm- DOE
pozdräwiam