Odpowiedzi

2010-04-15T13:31:40+02:00
Ludzie unikają mówienia o śmierci,ponieważ jest to temat nieprzyjemny i smutny .
2010-04-15T13:31:51+02:00
Z różnych powodów, np.: bo się boją tego tematu; bo uważają ża to coś tajemniczego; bo nie mają ochoty o niej rozmawiać; bo cieszą się że jednak jeszcze żyją; bo nie wiadomo co się dzieje po śmierci..
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T13:43:44+02:00
Ludzie unikają mówienia o śmierci różnych powodów. Uważam, że większość ludzi po prostu boi się o niej mówić. Wystrzegają się mówienia, bo po zwyczajnie boją się samej śmierci. Śmierć jest w większości grup społecznych np. koleżeńskich tematem tabu. Wynika to z różnych sytuacji rodzinnych osób. Np. w grupie koleżeńskiej dziewczyna straciła matkę - wiąże to się z tym, że temat śmierci nie jest poruszany, ze względu tragedię przyjaciółki i możliwość wzbudzenia w niej jeszcze większego smutku. Myślę, że ludzie powinni więcej rozmawiać o śmierci, może dzięki temu śmierć nie kojarzyłaby się większości ludziom ze strachem...
2 3 2