Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T14:17:01+02:00
Jezu Najlepszy.
Proszę okaż miłosierdzie swoje. Jesteś zawsze przy mnie. Potrafisz pomóc mi w problemach , kiedy sama nie mogę rozwiązać. Wiem , że moje grzechy są czymś złym lecz proszę abyś mi je wybaczył. Pomodlę się za innych ciepiących i chorych. Szukam u ciebie pomocy i spokoju ducha. Moja modlitwa skupia się zazwyczaj na moich bliskich , którzy również potrzebują pomocy. Wiem,że i im starasz się pomóc i za to Ci dziękuje .
9 4 9
2010-04-15T14:17:46+02:00
Panie Jezu Chryste ty umacniasz mnie w wierze, jesteś zawsze blisko spuść na mnie swoje miłosierdzie i spójrz na mnie łaskawie aby nigdy nie dopadł mnie lek ze straciłam/łem Ciebie i twoja łaskawość
Amen.
Mam nadzieje, że pomogłam pozdrawiam:)
6 4 6