Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T13:37:45+02:00
Oblicz masę ciała poruszającego się z prędkością 5 m/s, którego pęd wynosi 100 kg m/s.

p=100 kg m/s.
v=5 m/s
m=?
p=m*v
m=p/v
m=100 kg m/s.:5 m/s
m=20kg
1 5 1
  • uire
  • Rozwiązujący
2010-04-15T13:37:51+02:00
P=m*v
p=100 kg m/s
v=5 m/s
m=p/v

m=100/5
m=20kg
1 5 1
2010-04-15T13:45:58+02:00
P=100 kg m/s. szukane: m=?
v=5 m/s

p=m*v
m=p/v
m=100 kg m/s.:5 m/s
m=20kg
Masa ciała wynosi 20 kg.
1 4 1