Odpowiedzi

2010-04-15T13:59:56+02:00
-nil jest drogą trasnsportową, dzięki której Egipcjanie mogą się poruszać po Nilu łodziami i statkami,.
7 1 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T14:01:00+02:00
Nil rzeka dzięki której istniej roślinność w Egipcie
bez nie ten kraj stał się tylko pustynią
służy także do transportu ludzi i ładunków
9 2 9
2010-04-15T14:22:37+02:00
Nil jest znany z tego że wylewa co daje możliwość nawadniania pól . Woda "przyciąga" zwierzęta między innymi : kaczki itp.
na które dawniej polowano. W nilu żyją też ryby którymi też się można żywić .
6 4 6