Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T14:01:44+02:00
-na wzajemnym rozumieniu się
-rozmawianiu ze sobą
-mówienie ,że się kocha
-pomocy,wyrozumiałości
2010-04-15T14:02:17+02:00
Miłość:
1. Trzeba ją odwzajemniać jezeli chcemy byc szczęśliwi
2. Zrozumienie
3. Wspólna przyjaźń
4. Zaufanie
5. Pomoc
2010-04-15T14:02:58+02:00
1)Miłość polega na szanowaniu się wzajemnie, kochaniu się.
2)Miłość to uczucie nie do opisania jesteś szczęśliwy radosny i mówisz do partnera ciepłe słowa.