Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T14:02:45+02:00
A) ściany boczne są prostokątami a podstawy są dowolnymi figurami geometrycznymi.
b) ściany są prostokątami, bądź kwadratami, a podstawy są dowolnymi wielokątami foremnymi.
Liczę na naj
1 5 1
2010-04-15T14:04:08+02:00
A dowolna ściana ściany prostokontami
b czworokąt foremny ściany prostokontami
2 1 2
2010-04-15T14:05:12+02:00
Graniastosłup prosty
wszystkie ściany boczne są prostokątami

graniastosłup prawidłowy to
taki graniastosłup prosty, którego każda podstawa jest jakimkolwiek wielokątem foremnym
1 1 1