Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-04-15T14:03:18+02:00
W firmie pracuja 24 blondynki :*
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T14:10:37+02:00
W firmie
BLOND ,zatrudniającej x kobiet stanowią 40%<procent>wszystkich pracowników
,a 3/5 kobiet to blondynki . Ile blondynek pracuje w tej firmie?

x-ilość pracowników
0,4x-ilość kobiet
3/5*0,4x-blondynki

3/5*4/10x=12/50x=24/100x=24%x

Odp: blondynek pracuje w tej firmie 25% wszystkich pracowników.