Krzyżówka o haśle ( NEMECZEK) . Mają być użyte tylko wyrazy z lektury ,, Chłopcy z Placu Broni " . Ma być to porządnie zrobione .

nr 1.Wyrazy które mają się znaleść w krzyżówce .
nr 2.Pytania do wyrazów napisanych w punkcie nr 1 .

2
też mam to zadane
też to mam przybij

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T14:28:42+02:00
N Chłopcy zbierali się na Placu aby grać w tę grę. (palaNt)
E Główny bohater powieści zachorował na ....... płuc (zapalEnie)
M Nazwisko autora (Molnar)
E nazwa grupy, z którą chłopcy z Placu Broni prowadzili wojny (czErwonoskórzy)
C chłopcy chodzili na zwiady do Ogrodu... (botaniCznego)
Z ten stopień miał główny bohater (sZeregowiec)
E imię głównego bohatera (Ernest)
K przywódca chłopców z Placu Broni (boKa)
35 4 35
dziękuje
Boka z dużej litery
dzięki
czemu napisałaś ERNEST z dużej a BOKA z małej
2010-04-15T14:36:45+02:00
1. ErNest Imię Nemeczka
2. FEri ...Acz
3. ParlaMentariusze wysłannicy upoważnieni do doręczenia nieprzyjacielowi pisma
4. KrawiEc zawód taty Nemeczka
5. SebeniCz jeden z czerwonoskórych
6. OjcZyzna jak Nemeczek nazywał plac . ?
7. GEreb był zdrajcą
8. BoKa szef chłopców z placu broni . !
16 3 16