Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-15T14:09:44+02:00
Szkoła będzie bardzo stara spruchniała nuczczyciele niektórzy starzy i to bardzo a nie którzy młodzi a uczniowie nie zbyt mądrzy zbliża sie powoli koniec roku nie którzu juz zasneli w szkole ze starości nagle sie budzą i krzyczoł niezagłośno a troche mają zmarszczki i krzyczą nie najgłośniej ; wreszcie koniec szkoły przez 2miesiące i możemy mieć dużo wolnego od nauki ale zróbmy na fizyke jakieś gruchot co przeniesie nas w czasie


I ZACZELIĆ ROBIĆ I ROBIĄ I ROBIĄ I ROBIĄ (DZIEŃ I NOC AŻ WRESZCZIE ZROBILI) MINEŁY 15687DNI 3MIESIĄCY CHŁOPCY UMARLI I POGREZEBANO ICH W GRUPIE I TAK DALEJ I TAK DALEJ A TERA DEKLU PRZEPISUJ TO STRASZNE WYDARZENIE MÓWI TAMEK


a pan zwraca sie do niego bąć troche kulturalny i odzywać sie z znaczeniem przeciesz jestes niemadry






























































































































koniec!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
3 3 3
  • Użytkownik Zadane
2010-04-15T14:19:19+02:00
Za 100 lat w szkole starzy nauczyciele sie poklucili o ucznia, ktory źle sie zachowywal. Ludzie bylki by bardzo starzy i przemęczeni i niebędą mogli znalesc pracy