Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T14:05:20+02:00
Azja Azji
babcia babci
fantazja fantazji
awaria awarii
akacja akcji
maska maski
kłótnia kłótni
kutia kutii

Pozdrawiam xD
8 4 8
2010-04-15T14:08:16+02:00

Azja Azji
babcia babci
fantazja fantazji
awaria awarii
akacja akcji
maska maski
kłótnia kłótni
kutia kutii
6 4 6
2010-04-15T14:12:22+02:00
Azji
babci
fantazji
awarii
akacji
maski
kłótni
kutii
7 4 7