Hey.
Musimy po francusku opisać swój dzień, a ponieważ ja z tego jestem słaby, to pomóżcie proszę .! daam naj i wgl.! xd.


Wstaję o 7.00. Śniadanie jej o 7.50.
Do szkoły wychodzę o 8.30.
Obiad zazwyczaj jem o o 14.
Po szkole odrabiam lekcje, uczę się i wchodzę na komputer.
Wychodzę wieczorem z psem.
Spać chodzę około 23 - 24 .

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-04-15T14:16:03+02:00
Je me lève à 7,00. Petit-déjeuner d'un 7,50.
Je vais à l'école à 8h30.
Habituellement déjeuner ici le 14
Après l'école, faire mes devoirs, apprendre et d'aller sur l'ordinateur.
Traîner dans la soirée avec un chien.
Je vais au lit environ 23 - 24.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T14:17:23+02:00
Je me lève à 7,00. Petit-déjeuner d'un 7,50.
Je vais à l'école à 8h30.
Habituellement déjeuner ici le 14
Après l'école, faire mes devoirs, apprendre et d'aller sur l'ordinateur.
Traîner dans la soirée avec un chien.
Je vais au lit environ 23 - 24.
1 5 1