Odpowiedzi

2010-04-15T14:31:47+02:00
Za 3 lata Grześ bedzie 3 razy starszy niz 3 lata temu. Ile lat ma Grześ??

albo

Tomek ma 14 lat a jego mama 38.Oblicz,kiedy mama była pięć razy starsza od Tomka. Za ile lat będzie od niego dwa razy starsza??
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T14:34:17+02:00

1.Zmieszano 1,5kg wafelków orzechów po 14zł za 1kg, 30 dag wafelków kakaowych po 12 zł za 1kg oraz 500g wafelków o smaku miętowym