Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T14:21:31+02:00
1. Nie do końca rozumiem. Chodzi o np. zapamiętywanie adresów na mailu, czy zapisywaniu ich na komputerze?
2.Grupy i fora dyskusyjne służą najczęściej do wymieniania się poglądami na dany temat lub do rozwiązana jakiegoś problemu. Ogólnie jest to miejsce "spotkań" ludzi, gdzie mogą oni napisać coś na prawie każdy temat.
Netykieta:
1. Zakaz wypisywania wulgaryzmów
2. Zakaz spamowania
3. Kultura osobista
4. Używanie polskich znaków typu ą,ę,ł,ż
5. Przestrzeganie zasad ortografii.
6. Wypowiadanie się na dany temat.
3 3 3
  • Użytkownik Zadane
2010-04-15T14:26:38+02:00
1. Trzeba ich dodać do znajomych, na naszej poczcie.
2. Żeby znaleść osoby o podobnych zainteresowaniach. Nie powinniśmy tam używać wulgaryzmów.
1 5 1