Napisz do której grupy chłopców chciałbyś należeć z książki pod tytułem ,, Chłopcy z Placu Broni " do Chłopców z Placu Broni czy do Czerwonych Koszul . Ma być to samodzielnie i porządnie zrobione a nie nie wiadomo co z netu . Punktu to akapity .

1.W wstępie napisz do której grupy chłopców chciałbyś należeć .
2.W rozwinięciu napisz jakiego mieli dowódcę i jakie zasady panowały w tej grupie.
3.W zakończeniu wyjaśnij dlaczego wybrałeś tę grupę .

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-04-15T14:37:15+02:00
1.Bardzo chciałabym należeć do grupy Janosza Boki. Bardzo spodobała mi się jego postawa, zarówno w czasie bitwy, jak i w czsie choroby Nemeczka. Wolałabym należeć do jego grupy, ponieważ był on dowódcą sprawiedliwim i uczciwym.
132 4 132
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T14:46:35+02:00
Chciałbym należeć do grupy Chłopców z Placu Broni, ponieważ byli bardzo odważni i mieli dobrego dowódcę, Janosza Bokę.
Zasady panujące w grupie: walka w obronie słusznej sprawy, pogarda dla tchórzostwa i słabości, zasada demokracji( każdy miał prawo głosować na dowódcę ), chorągiew itp. Przywódcą był Janosz Boka. Był mądry, sprawiedliwy, cieszył się autorytetem wśród kolegów.
Wybrałem tę grupę, ponieważ chłopcy byli honorowi, aczkolwiek chłopcy z drugiej grupy zabierali młodszym zabawki. Chłopcy z Placu Broni byli bardzo mądrzy i chciałbym do nich należeć .
39 4 39