Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T14:41:41+02:00
2010-04-15T14:42:29+02:00
(kwadrat będę pisac tak: np. c^ (to ^ będzie kwadrat )

c^+b^=(a + b )^
h^+a^+c^
h^=b^=d^
2h^+a^+b^+(a+b)^
2h^+a^+b^=a^+2ab+b^
(a kwadrat sie skraca i b kwadrat też )
2h+2ab
h=ab
czyli h+a razy b pod pierwiastkiem

mam nadzieje , że ci sie przyda ; )
2 3 2
2010-04-15T14:48:36+02:00
Pozdrawiam zadanie w załączniku
2 3 2