1)w loterii jest 150 losow, ale tlko 20 losow wygrywajacych. przed toba losowalo 30 osob i zadna nie wygrala.

B)jakie jest prawdopodobienstwo wyciagniecia losu wygrywajacego?
A)jakie jest prawdpodobienstwo wyciagniecia pustego losu?

2)przerysuj tabelke zamieszczona nizej..popros jak nawiecej osoi popros je o skreslenie 3 liczb. uporzadkuj wyniki tych badan i przedstaw je tak by mozna bylo sprawdzic czy prawdziwe jest jest to zdanie:"Osoby wypelniajace kupony rzadziej skreslaja liczby umieszczone przy brzegu kuponu.

2

Odpowiedzi

2010-04-15T14:48:48+02:00
Zad1
150 - 30 = 120 120÷20 = 6
a) 1 do 6
b) 6 do 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T15:03:45+02:00
1)
a) tyle zostało 150-30=120
tyle zostanie bez wygranych 120-20=100
prawdopodobieństwo-100 do 120
b) tyle zostało 150-30=120
wygrywa 20
prawdopodobieństwo-20 do 120
Odp:Prawdopodobieństwo wyciągnięcia pustego losu to 100 do 120, a wygrywającego 20 do 120

2) [trzeba smemu przeprowadzić]
ale trzeba spytać np. 10 osób i żeby każdy skreślił 3 liczby. Policzyć skreślone liczby z brzegu i te w środku.Jeżeli więcej zaznaczonych będzie w środku to zdanie jest nieprawdziewe, a jeśli na zewnątrz to zdanie jest prawdziwe
4 5 4