Pierwsze trzy minuty lekcji zajęło sprawdzanie obecności, przez następnych kilkanaście minut uczniowie pisali sprawdzian, a resztę lekcji, czyli 60 % godziny lekcyjnej, zajęło omawianie wyjazdu na wycieczkę.Ile minut uczniowie pisali sprawdzian???



Proszę o analizę, dokładne równanie i odpowiedź (:

2

Odpowiedzi

2009-04-27T14:44:29+02:00
Analiza zadania:
60%-reszta lekcji
3 min- czas w jakim była sprawdzana obecność



45min-100%
x-60%

45min *60% 2700
------------------- = ---------- = 27 min
100% 100

reszta lekcji 27 min
27 min+3 min = 30 min ----reszta lekcji +sprawdzanie obecności

45 min- 30min = 15 min

Odp: Uczniowie pisali 15 minut sprawdzian .
Najlepsza Odpowiedź!
2009-04-27T14:44:51+02:00
45 min - czas calej lekcji
3 min - obecność
60% lekcji - plan wycieczki

45 - 100%
x - 60%

x= 60*45/100
x= 27

45-27-3= 15

sprawdzian trwal 15 min
1 5 1