Odpowiedzi

2009-11-04T22:56:46+01:00
1. Magnez
Mg : K 2 L8 M2

2.Glin
Al : K2 L8 M3

3.Fluor
F :K2 L7

4.Potas
K :K2 L8 M8 N1

Mam nadzieję że oto chodziło liczby przy powłokach <k l m n> pisać jakby w aneksie górnym nad powłokom
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T23:46:23+01:00
Odpowiedz jest w załączniku
KONFIGURACJA POWŁOK GŁÓWNYCH
1. Magnez
Mg : K 2 L8 M2
2.Glin
Al : K2 L8 M3
3.Fluor
F :K2 L7
4.Potas
K :K2 L8 M8 N1
LUB ZA POMOCĄ PODPOWŁOK
1 Magnez
12Mg = 1s2 2s2 2p6 3s2
2 Glin
13 Al. = 1s2 2s2 2p6 3s2 3p1
3 Fluor
9F = 1s2 2s2 2p5
4. Potas
19K = 1s2 2s2 2p6 3s2 3p6 4s1

1 5 1