Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T14:52:25+02:00
Taka akcje jest bardzo potrzebna w szkołach, ponieważ dzieci nie powinny się bić i przezywać.W szkołach są różne bójki.Akcja pomogłaby zrozumieć dzieciom, że nie wolno się bić i powinno być się przyjaznym.Akcje tego typu są przemyślane dlatego warto urządzić sobie taki jeden dzień bez przemocy!
2 3 2
2010-04-15T14:57:49+02:00
Akcja ta jest bardzo przydatna w dzisiejszych szkołach ponieważ w szkołach nie powinno dochodzić do bójek itp. rzeczy. Program ten pomógłby zrozumieć uczniom, że powinni szanować innych kolegów i nie zachowywać się agresywnie. Akcje tego rodzaju są bardzo potrzebne w nie których szkołach i mogą niekiedy dużo pomóc.
1 5 1