Odpowiedzi

2009-11-04T23:07:21+01:00
Tak np. porobić zdjęcia komórką i wtedy na spr czy kart niby sprawdzasz godzine xD
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T23:07:31+01:00
Haha :D najlepsze co to wlozyc sobie sciageczke do buta i na klasowce zakladasz noge na noge stylem harcerskim (czyli kostka na kolanie:) ) kladizesz sciage na kolano ktore jest pod lawka i masz wszystko. tylko pozniej nie chowaj jej bo trudno lepiej gdzies rzucic i przydepnac albo usiasc na niej ;)

pzdr xD

a jak masz torche ambicji to zawsze byl dobry patent z wkuwaniem po pol zawsze mniej roboty a wymienisz sie praca i jest gites. mozna polaczyc to ze sciaganiem bo bprzeciez na malej sciadze nie zmiesci sie wszystko.

takiego pytania jeszcze nie widzialem ;]
2 5 2
2009-11-04T23:08:52+01:00
Usiasc poprostu na sciadze i rozszerzac nogi. sprawdza sie ;) badz najlepiej nakleic sciage pod sponiczke.nikt raczej nie bedzie zagladal xD
lub na czystej kartce napisac sobie cos olowkiem a potem wymazac. troche ryzykowne.
2 4 2