Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T14:53:44+02:00
A) 10√3 (to ze wzoru a√3)

b)

wzór na przekątną:
d=a√3
a√3=1
a=1/√3
a=√3/3 m

V=a³
V=(√3/3)³=3√3/27=√3/9 m³
2010-04-15T14:55:18+02:00
A)
10²+10²=d²
d=√200-przekątna podstawy
10²+√200²=h²
h=√300
b)
P=1/2*1*1=1/2 -pole podstawy
a²=P
a=1/√2długoś krawędzi
V=a*P=1/2√2
2010-04-15T14:57:49+02:00
1)
a=10
d=a√3
d=10√3

2.
d=1
1=√3 /* √3/3
a=1/3 √3

V=a³
V=(1/3 √2)³
V=(1/3 √3)² * 1/3 √3 (rozbijam na 2 czesci - dla ulatwienia)
V=1/3* 1/3 √3
V= 1/9 √3