1. Przetlumacz zdania:

a. Have you got a...?

b. Can i borrow it?

c. What's ... in English?

d. How do you spell it?

e. What about you?

f. Yes, i have.

g. What music do you like?

h. nice to meetyou.

i. I think they're great.

j. How old is she?

2. Przetlumacz:

a. stay in

b. play sport.

c. send text messages.

d. go to a sleepover.

e. download music

f. go out.

g. read magazines

h. go to the cinema

i. watch tv

j. surf the internet

k. go shopping

l. play computer games

3. przetlumacz zdania:

1. how's it going?

2. It isn't bad

3. See you!

4. Hi it's... .

5. Is...there?

6. I'II just get her.

7. Do you want to come round?

4. przetlumacz zdania:

1. I'm mad about...

2. wow! I'mimpressed!

3. It's so boring

4. I never miss it.

6. How about...?

7. i'm free on....

8. what about you?

9. come roud to my house.

10 see you then

zad 5 przetlumacz:

1. it was great thanks

2. you're joking

3. what about you?

4. i'd like two tickens please.

5. that's ... altogether please

6. here's your change

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T14:58:22+02:00
1. Przetlumacz zdania:

a. Czy posiadasz..?

b. Czy możesz to pożyczyć?

c. co ... w angielskim?

d. Jak to przeliterujesz

e. Co z tobą?

f. Tak posiadam.

g. Jaką muzykę lubisz?

h. Miło cię spotkać.

i. Sądzę, że są świetni.

j. Ile ona ma lat?

2. Przetlumacz:

a. zostan w srodku

b. uprawiaj sport.

c. Wyslij wiadomosc tekstowa.

d. idz na przyjęcie z noclegiem.

e. ściągnij muzykę

f. wyjdź.

g. czytaj magazyny

h. idz do kina

i. ogladaj telewizje

j. serfuj po internecie

k. idz na zakupy

l. graj w gry komputerowe

3. przetlumacz zdania:

1. Jak to idzie?

2. nie jest zle

3. dozobaczenia!

4. cześć to jest... .

5. jest...tutaj?

6. Ja ją zabiorę.

7. Wpadniesz do mnie?

4. przetlumacz zdania:

1. szaleję za...

2. wow! zadziwiające!

3. To jest takie nudzące

4. nigdy tego nie przekapie

6. A co o...?

7. Jestem wolny w....

8. co z tobą?

9. przyjdz do mnie do domu.

10 do zobaczenia

zad 5 przetlumacz:

1. to bylo swietne. dzieku

2. Zartujesz

3. co z tobą?

4. poproszę 2 bilety.

5. to ... razem proszę

6. oto twoja zmiana
2010-04-15T15:07:03+02:00
1.
a) Czy Ty masz...?
b)Czy mogę pożyczyć...?
c)Co/jak jest...w języku angielskim?
d)Jak się to pisze?
e) Co z Tobą/Jak u Ciebie?
f)Tak, mam
g) Jaką muzykę lubisz?
h) Miło Cię spotkać/poznać
i) Myśle, że oni sa świtni
j) Ile ona ma lat?
2.
a) przebywać w
b) uprawiać sport
c) wysłać sms'a
d) iść spać
e) pobrać muzykę
f) wychodzić
g) czytać gazetę
h) iść do kina
i) oglądać telewizję
j) surfować po internecie
k) isć na zakupy
l) grać na komputerze
3.
a) Jak Ci idzie?/Jak się masz?
b) Nie jest źle
c) Do zobaczenia
d) Cześć, tu/tu..
e) Jest...tam?
f) wolę ją
g) Czy Ty chcesz iść jeszcze raz?
4.
a)jestem wściekły na..
b) wow! jestem pod wrażeniem
c) to jest nudne
d) niby nie tęsknie za tym
e) Jak o..?
f) jestem wolny w...
g) co z Tobą?
h) wrócić do mojego domu
i) widzę Cię tam
5.
a) To było cudowne, dziękuje
b) Ty żartujesz
c) Co z Tobą?
d) Poproszę dwa bilety.
e) To...całe poproszę
f) Ona jest Twoim wyzwaniem