Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T23:16:53+01:00
A) 5(x⁴-4)
5(x²-2)(x²+2)
5(x-√2)(x+√2)

b)
2x²(-2x²+13x-6)

c)
x²(x-1)-4(x-1)
(x²-4)(x-1)
(x-2)(x+2)(x-1)

d)
x³(x²-2x+7)8(x²-2x+7)
(x³+8)(x²-2x+7)
2 4 2
2009-11-04T23:47:30+01:00
A)
5(x² - 2)(x² + 2) = 5(x - √2)(x + √2)(x² + 2)

b)
2x²(-2x²+13x-6) = 2x²(x - 0,5)(x - 6)

c)
x²(x - 1) - 4(x - 1) = (x² - 4)(x - 1) = (x - 2)(x + 2)(x - 1)

d)
x³(x² - 2x + 7) + 8(x² - 2x + 7) = (x³ + 8)(x² - 2x + 7) =
(x + 2)(x² - 2x + 4)(x² - 2x + 7)