Odpowiedzi

2010-04-15T15:05:49+02:00
saMolot
plAnecie
Ł
wulkanY
latarniK
liSa
wIdzi
Ą
róŻa
wĘża

Pytania
1.Co zepsuło się pilotowi???
2.Mały Książe mieszkał na ........ B-612
3.
4. Było ich 3 na planecie Małego Księcia.
5.Kogo oswoił Mały Książe????
6.Lis zdradził mu pewna tajemnice która brzmiała : ''Dobrze .... się tylko sercem. Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu
7.
8. Co urosło na planecie B-612????
9. Co rysował pilot gdy był jeszcze dzieckiem???
  • koza
  • Rozwiązujący
2010-04-15T15:11:54+02:00
1. Jak nazywano głównego bohatera książki?
2. Co potrafił rysowac mały książę? WĘŻE ...
3.
4.

5. Co chciał mały książę narysowac?
6. Gdzie zepsuł się motor?
7. Jakie zwierzę próbował oswoic mały książę?
8.
9. Jakie kwiaty zjada baranek?
10.Wokół jakich planet krążyła planeta małego księcia?

Tyle pamiętam mam nadzieje że troszkę pomogłam:)
Pozdrowienia
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T15:26:18+02:00
1.Kogo spotkał Mały Książe na czwartej planecie.
2.Ugryzła małego Księcia
3.Co narysował Pilot, kiedy był mały w wężu boa?
4.Co wyrywał codzienie mały Książe na swojej planecie?
5.Kogo spotkał Mały Książe na asteroidzie 325
6.Kto dał się oswoić Małemu Księciu?
7.Co znalazł Mały książę na pustyni?
8.
9.Kto pewnego dnia wyrósł na planecie Małego księcia?
10.


1 BIZNESMEN
2 ŻMIJA
3 SŁONIA
4 BAOBABY
5 KRÓLA
6 LIS
7 STUDNIE

9RÓŻA


1 5 1