Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T14:56:05+02:00
Lasy równikowe - lasy występujące w okolicy równoleżnika 0 stopni (równika) charakteryzujące się wiecznie zielonymi lasami, ze względu na temperaturę, opady, położenie
27 1 27
2010-04-15T14:59:01+02:00
W lesie równikowym nie ma pór roku. Średnie temperatury powietrza ok. 30`C , Średnie opady ok. 210 mm. Gleba mimo dużej ilości soli mineralnych średnio żyzna gdyż silne ulewy wypłukują próchnicę . występują trzy poziomy roślin . Bardzo duża ilość różnych gatunków zwierząt .
10 4 10
2010-04-15T14:59:25+02:00
Dam ci link.:

http://lasrownikowy.webpark.pl/

to jest nawet dość krótkie.. Myślę, że do encykolpedii się nadaje..

DASZ NAJ.? PLISSSSSSSSS.!
5 3 5