Odpowiedzi

2010-04-15T14:59:07+02:00
Ponieważ jest to spotkanie z Panem Bogiem .;)

a bóg jest naszym życiem
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T15:01:26+02:00
Powinien zmieniać nasze życie, ponieważ poprzez spożywanie komuni wyzwalamy się z siebie wszystkich złych rzeczy, nasza dusza oczyszcza się z grzechów, a także nasze sumienie robi się czyste.

Pomaga nam w tym Pan Jezus, ponieważ to on umarł za nasze grzechy, a komunia św. to jego "kawałek"
2010-04-15T15:02:41+02:00
Udział w Eucharystii to chwila gdy przyjmujemy do swego serca serce Jezusa. Nasze życie powinno opierać sie na bogu , jego przykazaniach i naukach. Wypełniając wolę bożą stajemy sie lepszymi ludźmi. Jedną z wielu przykazań Boga jest udział w Eucharystii. Bóg zawsze pomaga nam przejść przez trudności. Przed przyjęciem komunii świętej nalerzy zwrucić się do księdza spowiadającego z proźbą o rozgrzeszenie. To właśnie on przygotowuje nas duchowo podczas mszy św. do przyjęcia Eucharystii.







licze na naj ;)) ;*